WOHOOOO!

Vi vann matchen mot Torslanda igår med 1-0! JAAAA! Vi görtjänade det verkligen! En jättespännande match där vi verkligen kämpade in i sista sekund! När det kanske var ca 1 miinut kvar (!), så gjorde Louise ett riktigt kämparmål skitbra! Alla tjejer var verkligen jätteduktiga! Älskar er!!

När jag var hos tandläkaren igår bestämde dom att jag skulle få en bettskena, som man ska ha när man sover. Och till min stora förskräkelse började dom prata om operation också :S Får se hur det blir med det.

Ikväll är träningen inställd så då följer jag med gänget till tonår, Jippiiiieee!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var bäst!! Vi var verkligen värda den segern och du var jättebra!!<333

2008-09-11 @ 14:26:03
Postat av: Ida=D

JIIIIIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIE!

2008-09-11 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0