LEDIGA LINNEA



Idag var jag med söta Linnea. Först gick vi ner en sväng till marknaden som vi snabbt insåg var jättetråkig, så vi gick och köpte lite godis för att sedan ta oss upp till mitt hus igen, dagens motion. När vi kom hem satte vi oss med godiset framför TV:n och bara gottade. Haha, mycket gottande idag. Efter det sjöng vi lite SingStar tills vi inte kunde prata, då gick vi upp till mitt rum och var osociala, läste FRIDA. När vi tyckte att vi hade varit tillräckligt tråkiga gick vi ner och spelade stress. Jättekul! Linnea hade en annan variant som jag aldrig spelat förrut men den var mycket roligare! Efter det var det dags och äta, och nu har Linnea åkt hem. Längtar redan till Torsdag när jag ska träffa Linnea och alla andra söta. Bland annat Ida som spammade oss med sms om att vi skulle KOMMA på Jannes fest, ledsen gumman, hoppas du hade jättekul utan oss!

Imorgon ska jag gå upp i ottan och stå i fotbollsståndet på den tråkiga marknaden, får se om jag hinner med Rip Curl utförsäljningen också.
PUSSAR!!

Kommentarer
Postat av: Ida<3

Hade haft MYCKET roligare med er!!! Saknade er huuuur mycket som helst! men men, det var väl okej ändå :/ Haha! Hoppas ni hade kul!

2008-09-28 @ 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0