GRATIS, KUL

01.25, jag ligger och sussar helt oförstående om vad som snart kommer hända mig, DRRRRRR (min sms-signal), jag tänker "nee, jag orkar inte, jag tar det när jag vaknar" DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, jag tar upp mobilen och sätter den på ljudlös, men man hör ändå föööör väl när det vibbrerar, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, jag får dampet och vill stänga av mobilen men kommer på att jag har ställt klockan så om jag stänger av den kommer jag komma försent, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR,
DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR, DRRRRRR. 20-SMS!!!! FRÅN PIERRE! Och på alla står det "Hej, vad gör du?" På 20 SMS! SÅ ARG JAG BLEV PÅ HONOM! Och sedan typ 3 minuter efter alla sms när jag "typ" somnat igen, så ringer han! Nu i efterhand kommer jag inte ihåg vad jag sa men jag kan tänka mig att det var något i stil med "skooojar du meeed mig elleeeer????". Sedan la jag på och somnade om, han störde mig inte mer.
Förren kl 8 då han ringer igen, då ger jag mig och bestämmer mig för att jag inte kommer kunna somna igen, men jag är tydligen fortfarande ganska groggy eftersom jag pratade med Martin ett tag och sedan med Pierre och trodde att jag pratade med Pierre hela tiden, men det får man ta när man ringer någon som sover sådär.

Sedan var jag då på marknaden igen. Men denna gången var det vi som stod vid fotbolssmålet. Det var faktist jättekul, vi övertygade personer att dom skulle skjuta och så. Jag skuter då i 71 km/h, riktigt stolt!
När vårat ''skift'' var slut gick jag, Elin och Mathilda runt och provade alla gratisgrejer, jag fick en vattenflaska, ett nyckelhasband och en massa godis!

När Måns är klar med pingisen åker vi iväg till Rip Curl utförsäljningen, hoppas jag hittar något i min storlek, dom brukar vara ganska små där.

Sedan blir det träning, som jag har längtat!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0