VÄRLDENS BÄSTA FREDAG?

Hej babes !!

Om ni bara visste hur upptagen jag har varit på sensate tiden! Till att börja med så har jag gått upp jättetidigt hela helgen för att hinna till zonlagsträningen, jag blev uttagen :D Hemskt att behöva gå upp så tisigt på en helg men det var värt det! Sedan har jag gjort typ hundra saker.

BARA EN VECKA KVAR TILL LOVET!!! :D

Har jag berättat om hur min fredag kommer bli? Måste nästan göra det helt underbar kommer den vara!
Vi börjar klockan 0800 med NO, ganska seegt, men typ det ända hemska på dagen. Sedan är det SO och där jobbar vi med antikens Grekland så vi ska se på Troja, man får ha med sig godis, kuddar, filtar och en massa sådant mys. Efter det blir det Livskunskap och där fortsätter vi titta på Troja. Sedan är det franska då vi ska se på en fransk film. Och på engelskan (sista lektionen) ska vi se klart på Troja.
Är det någon som förstår vilken underbar dag detta kommer vara?

Och just det! Efter skolan ska jag vara med bästa IDA! Och senare på kvällen ska vi till min kusin som fyller år!!

VÄRLDENS BÄSTA FREDAG HOPPAS JAG PÅ :D


Kommentarer
Postat av: Ida =D

DU är bäst! <3<3 älskar dig!

2008-10-19 @ 19:56:39
Postat av: Claudia

finfin bild. :)

2008-10-20 @ 20:20:08
URL: http://www.claudiablomqvist.wordpress.com
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: Hej Agnes, tyvärr har jag inte tiden att lägga ut allt på bloggen och det vore orättvist mot dom som betalar.



Vänliga hälsningar

Emelie

2008-10-22 @ 08:16:30
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0