PANNKAKOR OCH GUAcAMOLE

Hej alla gullungar, vill ni höra om min dag?

Det började då med att jag gräddade underbart goda pannkakor till lillebror och mig. Så sjukt gott! Borde äta pannkakor till frukost varje dag!
Sedan hängde jag lite framför TV:n och somnade nog några gånger innan det var dags att ge mig iväg till matchen. Idag speldes matchen mot Hissingsbacka. Vet ni vad? Sävedalens IF gjorde en riktig kämparinsats och vann med 1-0! Wohoo, och när jag kom hem var jag på jättebra humör så efter duschen ville jag känna sommar och gick runt i huset i min rutiga halternäckklänning, men det blev tyvärr lite kallt. Men ett sådant litet problem löser man med tröja och strumpbyxor ;)
Det var i alla fall tomatsoppa till lunch innan jag och mamma drog iväg till IKEA, KAOOOOS! Hur mycket folk som helst och dom höll på att bygga om och en massa jobb, men vi tog bara lite småsaker och åkte hem.
Nu ska jag göra jättegod guacamole! :D
(idag jag man ju såklart också ätit en kanelbulle ;))



rutig halternäckklänning från H&M
tröja från billabong
leggins från san francisco


Kommentarer
Postat av: Isabell

hahah agnes jag blev livrädd när jag läste rubrken " pannkakor och guacamole" jag trodde du åt pannkakorna med guacamolen emellan :O hahahahahah

2008-10-06 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0