MUCH TO DOO

Hej alla söta underbara!

Joo, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men vet ni vad? Jag har varit upptagen? Och vet ni vad? Jag har haft så sjukt kul! I fredags var jag och några söta tjejer i kyrkan, jättemysigt! Det blev ganska sent så vi sov över där. När alla hade gått och lagt sig så såg vi hur tre vita saker "flöt" in i rummet, haha vi blev skiträdda! Sedan försvann dom. Sedan kom dom tillbaka, och så vi skrev asså! Sedan råkade en av dom vita sakerna komma åt lysknappen så då såg vi vilka det var som hade dopdräkter på sig och papperskorgar på huvudet. Haha, men det var kul! Senare på kvällen var det dags för VISTA och träffa en massa underbara personer och sjunga en massa vackra lovsånger, "blessed be..." och en massa andra :D
Typ det som har hänt i helgen, joo, vi spelade precis match mot Bergum och förlorade, men vi kämpade!!! Ikväll blir det träning.
 
kram på alla er som inte fick en kram av mig igår, ni som fick kan få en till!!! <3


mina trötta vänner

Kommentarer
Postat av: Ida

eeh...? Haha, nej skoja bara, det var nog bästa helgen på länge, bortsett från mitt trista humör fredag kväll x) Men vad gör det om hundra år? Puss älskar dig!

2008-10-14 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0