LJUVLIGA DAG

Heej sötnosar :D

Ida sov över här inatt, mysigt mysigt , vi gjorde väl lite allt möjligt eller? Men alltid lika kul!

När Linnea hade väckt oss med ett sms vid tiotiden i morse så åkte vi in till stan. Där träffade vi Linnea, och senare anslöt även Emma och Karin. Jag tror att jag var på riktigt shoppinghumör idag, jag köpte en skjorta, en klänning/tröja, en långa kofta, ett armband och en lovsångsskiva. Haha, jag köper nästan aldrig något när jag är på stan, och aldrig så mycket samtidigt! Men det var jättekul och även om jag var trött hela dagen så var jag på toppenhumör och jätteglad :D

Måste bara berätta om jeansen också, jag har provat säkert 30 pas jeans idag, seriöst!!! Den sissta affären vi var inne i var JC, där får man ju i alla fall bra hjälp. Där provade jag en massa jeans innan jag tillslut gillade ett par, men dom satt för tajt i midjan, så jag bad henne att ta fram ett par större. Då fanns dom inte!! Buhuhuuu, hon ringde till andra JC affärer också men dom var slut :( Dumt, men hon som hjälpte mig var jättesnäll och trevlig, tack för hjälpen :D


på väg hem ;)


hittade denna fina på rut m.fl :)


läs idas blogg också, http://thebrightside.webblogg.se/


Kommentarer
Postat av: Ida

Häärlig dag och du är underbar!

2008-10-27 @ 21:19:10
URL: http://thebrightside.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0