DYGNA ÄR ÖVERSKATTAT

Jaa, ni ser ju rubriken. Det är nog mest det som jag vill få fram med detta inlägget, dygna är överskattat, eller vad tycker ni? Alla är antingen hyper aktiva eller helt borta. Efter några minuter kommer man inte ihåg vad det var som var så kul som hände då. Snacka om förvirrande asså.
Nu ska jag förklara för er hur mycket sömn jag har fått som senaste dagarna.
Onsdag - Torsdag, ca 2 timmar
Torsdag - Fredag, ca 10 minuter
Fredag - Lördag, ca 16 timmar
Förstår ni nu att jag är lite smått förvirrad?


visst är det kul när man börjar skratta åt jättetråkiga saker?
ser ni? jag har fått huggtänder, lagom till hallowen.


Ikväll ska nog jag och familjen iväg och se den nya bond. Tack alla ni som gjorde dom senaste dagarna helt underbara och sömnlösa, älskar er :) <3

Kommentarer
Postat av: Ida

så rätt så rätt!! :D

2008-11-02 @ 21:41:32
URL: http://thebrightside.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0