sjöviksgården , uppföljare

Detta måste ärligt varit höjdpunkten med konfan :D Kommer sakna alla fantastiska människor så otroligt mycket! Hoppas att jag inte tappar kontakten med dom, men iaf så tänkte jag bjuda på en bild, så såg det alltså ut, jättefint :)
Ska jag berätta vad det roligaste var? HELT KLART SÅPABANDYN! Så himmla kul! Man gled runt på en såpad gigantisk presening, medans man försökt göra mål i typ 20 cm mål :D Så himmla roligt! Kommer sakna alla människor där mest! :( Även om det är sorgligt att det är slut fick jag iaf minnen för livet ;)


(tänk dig att jag har exakt likadana rader med smårum bakom mig, så sov vi :) mysigt)image152

Kommentarer
Postat av: Filip

Jag Älskade också såpabandyn! Trots att jag ramlade runt 20 gånger :P

"Kramraden" var också härlig. :)

Och Tarzangrejen :D

2008-05-05 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0