Promenad

(reservera för stavfel, trött)
Var ute och gick en promenad med Isabell nu på kvällen. Riktigt mysigt, känns så bra, känns som att jag verkligen kan lita på denna tjejen asså :D

Imorgon efter skolan ska jag och Karin ta bussen in till Allum och titta på en massa saker. Nu är det inte som det brukar, att jag åker dit utan annledning, nu åker jag dit för att det behövs, har t. om. gjort en lista (a) haha! Men det blir säkert jättebra, saknar lägret jättemycket, jag och Karin har typ nällt om det hela dagen. Synd om att människor som behöver lyssna på oss! Men nu ska jag gå och försöka ta igen lite av all den sömn som jag missade under lägret, sov sött alla söta människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0