Mysklänning!

Har kommit hem från Rip Curl nu, hittade en jättefin mysklänning, en "keps" att ha i vinter och en plånbok :) Det fanns jättemycket snygga kläder och saker men tyvärr var det mesta från provkollektioner och då hade dom bara tagit in S. Lite svårt för mig som är M. Men klänningen var S och den var jättemysig ändå, jag vet att bilden inte är så jättebra, men tänk er att det är mjukistyg, stor luva och jättemysig!! :D Längtar tills det blir lite kallare så att man kan ha på sig den, skulle inte klara att ha på den nu i värmen.

Men iaf så träffade vi Staffan där, när vi skulle åka hem frågade han bara "Men vill ni åka cab hem eller", haha, jag och Måns bara: JAAA! Jättekul när det var så himmla varmt också. Det blev så att jag fick sitta i baksättet, vilket jag sedan förstod var det bästa och "blåsigaste" stället. Men iaf när vi nästan var hemma svängde Staffan in på Triumf och bara "Men deklart vi ska ha glass" haha, jättekul :D Direkt när jag gick ur bilden kom Bell fram och för mig var det bara att slänga på shorts så gick vi ut och gick med Soda. Nu sitter jag är och är av någon annledning jätteglad :D Haha, vet inte varför! Men känner för att ha kjol imorrn, hoppas jag hittar någon snygg i garderoben, antagligen inte... Har ingen kjol :S



Kommentarer
Postat av: Ida

Aooo:D saknar dig min älskling! du är så possitiv och man blir så himla glad av dig! älsk<3

2008-05-08 @ 14:14:51
Postat av: Ida

Aooo:D saknar di älskling! Du är såå goo och man blir så himla glad av dig! Älsk<3

2008-05-08 @ 14:16:20
Postat av: Ida;)

Oj:/ trodde inte jag skicka första;)

2008-05-08 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0