ME AND MY TWIN

God eftermiddag!

Idag är jag jätteglad, eller just nu iaf. Gjorde värsta amatörbilden på Paint idag, dagens bilen. Haha, ni kan ju bedöma själva vad ni tycker om den. Jag är iaf jättenöjd med den! Idag på slöjden hade vi Hanna, så kul! Hon är typ 100 % bättre än han vi brukar ha.  Gjorde jättefina kedjor, fick med mig lite ringar hem så att jag kan fortsätta, kanske visar sedan om dom blir bra ;)



  

Körde på enkla kläder idag:

Vitt linne från H&M
Vitt linne från ONLY
Jeans från JC
Halsband med HOPP, TRO och KÄRLEK från Oxxo
Pärlarmband från Kreta
Peacearmband från Cocoo

Kommentarer
Postat av: filip

2xsötnos = übersötnos! :D

2008-05-27 @ 15:28:32
URL: http://filipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0