KONFA TONIGHT!

Jättebra dag idag i skolan även om jag hatar tisdagar. Haha, vet inte varför jag gillade denna dagen men det kändes som att jag fick mycket gjort och att det gick snabbt. När jag kom hem tog jag som vanligt in posten och hittade ett brev till mig (inte ofta) från FRIDA med "She`s the man" DVD:n, så jag satt och tittade på den ett tag.
Imorgon är det "Operation dagsverket" och jag ska högtryckstvätta staketet, helt OK.
Bara franskaläxa idag eftersom jag ligger så långt fram i dom andra ämnena.

Nu skall jag snart iväg till konfan :)

Har jag berättat att jag skall vara tränare i fotbollsskolan i sommar? Men det skall jag iaf, ska bli jättekul! :D


Kommentarer
Postat av: Filip

Då ska jag komma :D

2008-05-27 @ 15:25:20
URL: http://filipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0