kamratgården, liseberg, gäster

Skulle egentligen kunna sova mycket längre, men mitt fönster var öppet och ni kan inte tro hur mycket det kvittrade! Blev helt tokig, så jag var tvungen att gå upp. Men nu har jag ju tid att blogga lite :) Susanne kommer och hämtar mig om typ 50 min. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, iaf "STADIUM SAYS RELAX"T-shirten, men sedan vet jag inte, shorts eller jeans? Det kommer nog bli väldigt varmt så shorts vore nog bäst, men sedan då? fotbollsskor, joggingskor eller sneaker? Ganska säker på att det inte blir sneakers, dom är jätteslitna! Jag har i och för sig använt dom varje dag i typ en månad nu, dom är hur sköna som helst!
Men efter kamratgården kan jag ta en dusch, kanske äta lite, sedan kör mamma mig och Karin till Liseberg, Dennis och Martin kommer efter sin match. Så är vi där ett tag och har det kul!
När vi vill hem ringer Karin sina föräldrar så kommer någon och hämtar oss, jag kommer hem och då har vi gäster :)

Riktigt trevlig dag idag, kommer nog bli superkul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0