HOT DAY!

Hur varmt kan det vara egentligen??? Jag håller typ på att stekas!! Tror typ att det är 30 grader i skuggan! Jag skojar inte asså! Men iaf så är jag typ överlycklig eftersom det var min sista rigtiga skoldag idag! Typ bara en massa chill dagar kvar ;)

Snart skall jag äntligen åka iväg till tandläkaren! Hatar tandläkaren, tycker det är så obehagligt, men det är ju något som måste bli gjort. Iaf så fick jag ett brev idag från FRIDA (tidningen)  Haha, jag hade tydligen vunnit tre tandborstar från Jordans individual. Jättesnygga :D Har typ alltid haft en färg, kul med något nytt :) Men efter tandläkaren åker jag och mamma in till stan och ska titta byta och titta på smycken, fårn konfirmationen. Efter det åker hela familjen till Tjörn och lägger i båten, äntligen! Vi kommer vara där hela helgen, så får se hur det blir med bloggandet.



Idag:
Svart linne från H&M under
Blå blus med vita blommor från Stockh lm
Jeansshorts från Only
Hope-halsbandet från barncancerfonden
Pilotsolglasögon med turkosa bågar från Peices



mina söta tandborstar från Jordan individual

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0