FÖR MYCKET?!

När jag kom hem från skolan idag åt jag tortelini, tittade på TV och tog kort på "dagens". När jag sedan förde över bilderna till datorn tyckte jag att de skulle se fint ut med en av dom blommorna som Filip gjorde, men haha jag kanske lät det gå lite för lång? Men mobba inte mig för att jag inte har photoshop, jag gör faktist det bästa jag kan av Paint ;)

Jätterolig dag i skolan idag! Hahah, vi hade bäst diskussioner på livskunskapen! Kul på idrotten också där man skulle spela racketsporter i par, och jag spelade med Elin, så kul att vi typ är "lika bra" i idrotten, jag vann med 1 poäng!

Nu ska jag iaf snart dra mig iväg till planerna och "coacha" 00:ornas match, ska betala Cleas för min tröja också och fråga lite om Fotbollsskolan, sedan är det träning för mig! :)

KONFIRMERAR MIG I HELGEN!!! :D
 

Today I'm Wearing:

Jeans från Replay
Tröja från Nümph

Kommentarer
Postat av: filip

Haha, ja, det var nog lite för många XD

Men kul att du tycker de var så fina! :D

2008-05-27 @ 15:33:18
URL: http://filipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0