Dagnes :)



Idag har jag på mig:

Jeans från JC
Vitt Linne från Lager 157
Vitt långt linne från Åhlèns
Röd hood (använde som jacka) från H&M

Jättehärlig dag idag i skolan :D Började med NO:Labb, sedan skulle vi ha John eftersom Karolina skulle ha nationella prov med 9:orn, då gic vi ut och spelade brännboll :D
Efter det var det slöjd, där gjorde jag några fina figurer i lera som jag ska bränna nästa gång och använda som halsband.
Efter slöjden genomled vi en som vanligt trög mattelektion och sedan fick vi äta 12.30 (!)
Sedan skulle min sissta lektion komma, "Ånej, Svenska, då ska vi säkert hålla på med jobbiga ordklasser", men istället kommer Anna-Karin och säger att vi ska gå ner i hemkunskapssalen och göra SMOTHIE! :D Mumms :P

När Karin kommer tillbaka från sitt NO:Labb ska vi åka till Allum, JIPPIE :D
Sedan vid sju-tiden träffas jag och Elin vid skolan för att springa en bit, härlig dag ;)

Kommentarer
Postat av: mischa

menar du inte franskan ? (A)

2008-05-08 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0