CHILL DAY

Konstig dag idag i skolan, hände massa knäppa grejer. Men iaf så ska jag till tonår snart, är avsluting idag! Jättesynd, har inte kunnat gå på dom senaste eftersom jag har fotbollen. Men ska iaf bli kul att träffa alla igen :D Var ett tag sedan nu, eller vad säger jag! Träffade ju ganska många i helgen på konfan ;) Men iaf så har jag och Karin bestämt oss för att vara duktiga och till Redberg idag, haha och ingen av oss kan typ vägen, men vi får väl som om vi hittar eller om vi blir "lost in the city" ;)

Idag har jag iaf på mig klänning, men bytte om sedan när jag kom hem, var jättevarm och hade huvudvärk m.m. Jobbigt "/ Så jag satte på mig shorts och en lös tröja, skönt och snyggt!



Åt jordgubbar som efterrätt till nudlarna, ska försöka äta en frukt efter varje måltid :)



Såhär vackert var mitt hår idag, gillar färgen när det har blivit solblekt :)

Haha, visst är denna bilden lite konstig? Man ser Torstens skugga nere i vänstra hörnet iaf ;) Haha, märkte det nu, coolt!



Torsten gjorde såklart mig sällskap tidigt på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0