BUSY DAY

Skön dag idag, började med lite skola på förmiddag, sedan gick jag, Therese och Maria iväg och åt för tidigt eftersom vi skulle spela DM. Jaaa, det gick ju sådär kan man säga, en vunnen match och två förlorade. Men jag får väl säga att jag är ganska nöjd med min insatts! Men jag trodde ju att det bara var en match, så jag hade inte räknat med att det skulle ta sa lång tid. Någon gång vid 15.30 var vi klara och jag kunde springa hem för att hinna till Isabell innan Friskis och Svettis. Shiit, man blir verkligen svettig asså! Det bara rinner!  Så jag har varit ganska upptagen idag, men mycket träning iaf, någon som vill satsa emot att jag kommer ha träningsvärk imorgon?



TODAY I WAS WEARING:

Jeans från Fornarina
Linne från Gina Tricot
Hope-halsband från Barncancerfonden

Enkelt idag ;)

Kommentarer
Postat av: Filip

Jag älskar det linnet! Får jag prova det någon dag? (a)

2008-05-19 @ 19:45:49
URL: http://filipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0