208

Nu sitter jag här i köket med pappas bärbara. Skönt att jag bara ska skriva och inte klicka så mycket för det är inte så bra uppkoppling här.
Vet inte vad jag ska kalla huset jag sitter i men det är en litet svart hus på Tjörn och jag tänker kalla det för "208", det har helt enkelt att göra med var det ligger, kan inte komma på något bättre att kalla det.
Idag när vi kom hit fixade jag och Måns Laser, Phoenix. Och mamma och pappa fixade med motorbåten. När vi var klara gick vi ner till vattnet och solade ett tag, jättemysigt! Sedan bestämde vi oss för att åka till Skärhamn och äta, för mig blev det italiensk pasta, men jag tror att portionen inte riiiktigt var min storlek. När jag var helt propp såg det ut som att jag knappt hade rört maten. Men det va gott iaf.
Ett problem med 208 är att hur varmt det än är ute så är det alltid lika kallt inomhus. Asså jag lovar, när man kommer in börjar alla rota i sina väskor för att hitta dom tjocka myskläderna. Men det spelar ingen roll hur kallt det är här inne för jag tycker att det är väldigt mysigt! Men imorgon är det match mot Kungälv, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0