SUMMERTIMES ;)

Nu är det sommarlov! Woho, en massa glädjeskutt och glädjestjut! Har längtat så otroligt mycket och nu är den entligen här! Love it! ;)

Iaf så efter skolavslutningen åkte jag, Karin, Elin och Renée in till Kville Biljard, åt lite god mat, spelade lite biljard och åkte sedan in till Liseberg. Där träffade vi några killar från skolan och gick omkring och åkte massa roliga saker.

Sedan var det dags för mig och Elin att dra in till träningen. Riktigt gött att träna! Verkligen en skön träning! Men sedan fick jag skynda mig hem, duscha, göra mig iordning för att sedan skutta ner till Renée. Nu sitter jag här och väntar på att Elin ska komma, Renée och Karin är ute och väntar på henne.
Imorgon fyller Renée år så då får vi väl sjunga för henne. Annars ska jag nog försöka varva ner lite nu innan fotbollsskolan börjar nästa vecka.

Ha det bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0