MIDSOMMAREN

Hejhej alla kära vänner!

Jag har då firat midsommar på Tjörn. Så otroligt kul har det varit! Vi gick typ på en promenad kl 2.00 inatt. Haha, det var ju mysigt. Men ändå (duktig som man är) gick jag upp vid 10 tiden för att hämta Anna och sedan skulle vi springa en bit. Men när jag kommer dit så vet jag inte i vilket rum hon sover i. Så jag får gå runt i deras stuga och letar efter henne. Och tillslut har jag hittat typ alla utom henne. Sedan hittar jag henne men då säger Marie att Anna har sovit så dåligt så hon ska inte följa med och springa. Haha, men jag sprang själv ;) Iaf när jag kommer hem och har duschat så lägger jag mig bara på sängen och sammnar typ direkt. Sedan sover jag till 14.00! HAHA xD Fatta vad konstigt jag har sovit asså! Men iaf så har jag och Måns cyklat ner till Statoil och köpt lite godis.

Men det har iaf varit en jätterolig midsommar, hoppas på en likadan nästa år ;)
(NU ÄR ISABELL HEMMA :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0