MALIN+RASMUS=SANT




BUHUHU!!! Typ den sorgligaste boken jag någonsin läst! Grät floder inatt när jag låg uppe till typ 03.20 för att läsa den.

Från början var jag väldigt tveksam mot boken, jag har jättemånga kompisar som säger att den är hur bra som helst och bla, bla, bla. Men iaf när jag var hos Pavia för ett tag sedan så tyckte John att jag skulle låna några böcker, bland annat denna då. Och när vi var där i Torsdags så fick han tillbaka dom andra och jag sa att jag inte hade läst denna, men det tyckte han iaf att jag skulle göra. Så inatt började jag och slutade med den. Jättesorglig!

Malin + Rasmus = sant är en friståens fortsättning på Klassresan (jag har inte läst den men det behöver man inte, nästan alla är solklart). Författaren är Moni Nilsson-Brännström som också har skrivit Tsatsiki böckerna. Efter ett tag i boken gör hon en anknytning till Tsatsiki som i början gör mig jätteirriterad (jag tycker Tsatsiki böckerna är jättebra!) Men som tillslut ändå verkar förnuftigt.

Gillar boken iaf! Om du inte har läst den, LÄS DEN! Och om du har läst den, LÄS DEN IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0