I'M BACK

Hej alla trogna bloggläsare!
I'm back ;)

Vet att jag inte har uppdaterat på länge men jag har faktist jobbat. Vi började typ 7.30 varje dag och det var verkligen jättejobbigt! Har ni någon gång försökt att få tyst på 36 skrikande pojkar födda 2000? Ifall du inte har det så rekomenderar jag er att inte prova. Men iaf så har jag varit helt slut när jag kommit hem och nästan bara legat i soffan hela eftermiddagen/kvällen. Men idag tog jobbet slut så imorrn ska jag verkligen sova ut ;) Men jag kommer sakna alla mina söta pojkar som jag tränade. Jätteduktiga var dom!

Så nu ska jag alltså försöka hålla igång bloggen lite mer, men nu tror jag att jag behöver vila lite ;)

Just det, vad tycker ni om designen? KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: göran xD

jag e alltid trött och ligger och sover hela tiden xD

2008-06-18 @ 20:02:05
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0