I'M ALIVE!

Hej alla trogna bloggläsare!

Som ni kanske har märkt så har jag varit lite frånvarande denna helgen, vilket beror på att jag har varit på landet och badat, snorklat, åkt vattenskidor, hoppat från djävulsklippan och allt annat roligt som man kan tänkas göra där. Och om ni har varit ute så har ni märkt att det är väldigt varmt, så då var det nog ändå bäst att jag var ute även om jag brände mig ganska mycket på benen.

Iaf så kom vi hem ganska tidigt i förmiddags, runt 12 tiden kankse? Då drog jag och mamma ner till stan, värsta gôa vädret var det! Provade flera hundra bikinis för att i slutet bara köpa en svart enkel underdel på H&M (ingen bild behövs tänk er svart bikiniunderdel så har ni den;)) I sommar har jag inte tänkt mig en trekantsbikini, utan jag vill ha en som bara går rakt över brösten, liksom som ett band, men att den går ner lite mellan brösten. Någon som fattar? Men typ som på bilden här nedanför. Hittade iaf två sådana som föll i min smak, en vit/röd randig från ZARA och en med en massa blandade färger från Björn Borg. Om man ska tänka ekonomiskt så är den från ZARA bäst, 300 kr för över och underdel. Den från Björn Borg kostade ca 400/del. Men jag ska sova på saken och se hur det blir ;)

Imorgon åker jag och Renée till allum för att fixa lite småsaker, sedan har jag match på kvällen :)



(dom är liknande denna, men ändå inte, skulle älska denna men den har jag inte hittat någonstans :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0