HAHA, AND HERE WE GO AGAIN

Joo till allas förvåning så var jag ute och sprang idag med, i regnet. Och när jag sprang där och tänkte att det bara var 3 gånger kvar att springa kom jag på att jag har så fel, 6 gånger är det kvar! Åhh, nu blir jag arg! Men det bryr väl inte du dig om. Eller kanske, annars hade du inte läst detta. Men iaf så ska jag gå upp och städa mitt rum snart så jag får det klart, inte så mycket att göra, damma, dammsuga och ställa iordning saker. Och ikväll är det 18-årsfest för Anna.

Just det, är det någon som har något bra förslag på hur man kan förvara smycken? Jag har redan ett träd. Men jag behöver typ som en låda där man kan lägga alla söta burkar som man har smyckena i. Just nu har jag alla på mitt fönsterbräde och alla ramlar ner av vinden så fort jag öppnar fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0