GRATTIS JONAS!

Idag gick jag iväg tidigare från skolan för att åka in till stan med Karin och uppvakta Jonas på studenten. Vi köpte en vit T-shirt där som vi skrev på , ( se bild ) jag tycker att den blev jättefin! Köpte också en studentapa och ett kort. Jättekul med en massa studentlastbilar åkande runt i hela stan. När Jonas hade åkt iväg på sitt flak gick jag och Karin omkring en stund på stan innan vi tog bussen till Mellanvägen för att spela brännboll och äta pizza med klassen. När vi hade gjort det gick jag hem till Isabell för att ta förväl av henne eftersom hon åker till USA imorgon. Gav henne en av mina tandborstar som jag visste att hon gillade ( den rosa), tänkte att hon kunde behöva den). Kommer sakna henne jättemycket! Hängde lite på hennes rum med henne och Emil, trevligt. Lånade två tröjor av henne ockå :)



flitigt målande på tröjan



och såhär fin blev den "nu är jag stor" (på bebisspråk ;))




önskar vi :)

Kommentarer
Postat av: Ida:)

Den blev huuur fin som helst!! Jonas blev jätteglad, den var en finaste presenten han öppnat hittils sa han:D (Han hade bara öppnat den, mn ändå;)) Det blev jättebra!!

2008-06-04 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0