GOOO SWEDEN!

9.30 Samling i klassrummet för gemensam avfärd till Heden
9.45 Kommer till Heden, blir tilldelade våra lag och går iväg på stadsvandringen.
12.00 Träffas vid Götaplatsen för att gå till McDonalds för att äta och få våra poäng från stadsvanringen.
13.00 Äntligen Liseberg!!
ca 17.30 Marie hämtar mig och Karin för att köra oss hem till Clara och gratulera henne på studenten. Jättetrevligt, typ 100 pers som knökades i en liten radhus trädgård insnörda i en massa goa filtar och ätandes jättegod mat :)
20.20 Marie kör hem oss.
20.45 Gooo Sverige!!

Jättetrevlig dag fylld med jättetrevliga människor! Kommer sakna alla dom jag inte får träffa i sommar, älskar er allihopa!! Matchen var lätt jätterolig! Satt precis och tänkte på vad tråkigt det skulle vara om matchen slutade lika (när Sverige ändå (som jag hoppas alla märkt) var absolut bäst) när Sverige gjorde det första målet! Go Zlatan! Och vet ni vad han som gjorde det andra målet han är väl mittback? Skitcoolt i så fall! 

Men nu ska jag gå och försöka sova, kunde knappt sova igår "/  
SOV SÖTT!

med respekt att min dag har varit väldrigt full idag så har jag ingen dagens.

Kommentarer
Postat av: Ida

Allt blir kul med dig! En fiin kväll:)

2008-06-11 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0