7 SORTERS KAKOR

Idag har det varit stort kakkalas hemme hos mig. Min faster fyller nämligen 50 år när vi är i USA så hon och mina kusiner kom hem till oss och åt lite kakor. Haha och då menar jag verkligen LITE, vi har jättemånga kakor kvar, får se vad vi gör med dom. Men senare hjälpte iaf min kusin mig, han försökte förstå hur man laddade över filmer från min videokamera till datorn. Men till slut kom vi fram till att den var för gammal så det går inte :/ Synd, men nu vet jag iaf.
 
Imorse var jag ju ute och sprang *stolt* och sedan kom jag på att det ju var träning nu på kvällen också, så det blev dubbel träning idag. Ska springa imorgon också, haha, orkar ni med mig?

Men nu ska jag äta Pizza (mamma tvingar mig typ) och titta på Spanien-Tyskland.
Spanien vinner ;)


7 sorters kakor, om man räknar bort bullarna ;)

,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0