SAN FRANCISCO

Sitter har i en stor MAC-affar i hjartat av San Francisco. Har ar som ett stort internetcaf'e men det kostar inga pengar. Man kommer bara in har och satter sig vid en av deras hundra datorer och borjar knappa pa tangenternaoch dom later en vara ifred. Har precis kommit ut ut FOREVER21 dar jag spenderade mycket pengar, men anda sa blev det nagra kop: 
2 par jeans
3klanningar/tunikor
och en massa sota trosor
Innan jag hade sett affaren trodde jag att det var en liten sot affar, men oj sa fel jag hade! Inte for att den inte ar sot for det ar den, men det ar 3 vaningar! Och stora vaningar ocksa. Jag hann tyvarr inte med den nedersta vaningen eftersom jag hamnade under lite tidspress, men anda spenderade jag ca 2 timmar dar.

Jag har sa mycket att beratta men tyvarr maste jag kila nu, ha det sa bra!!! 
(hade brattom sa mobba mig inte for stavfel)

Kommentarer
Postat av: holen

agnes jag blir ju fan avundsjuk på dig :o

2008-07-18 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0