LOVELY SUMMERDAY


tröja från Lager 157
jeansshorts från VILA

Idag fick jag gå upp tidigt så att jag och mamma hann hämta Måns (som förresten har blivit jättebrun, det stinker avundsjuka om mig). Ca 2 timmars bilresa dit på snirklig väg, ni som känner mig vet att jag inte riktigt uppskattar det vackra i sådant. Men iaf så var det jätteskönt när vi kom fram, skönt också, puuhh. Som alltid lyste solen och man kände saltlukten från havet. När vi hämtat Måns satta vi oss på vårat "Hackisställe" och beställde 3 otroligt goda baguetter. Sedan när vi skulle åka hem tog vi en mycket skönare väg! :)

Nu har vi varit i bokhandeln och köpt några bra pocketar att ta med (om dom är bra skriver jag om dom när jag kommer hem) och sedan åkte vi in till Allum och växlade pengar och köpte godis till flyget.

Nu har jag typ 3 saker kvar att packa och handbagaget, känns med andra ord ganska bra, vi är på väg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0