LOS ANGELES

I'M HERE!!!

Vi kom hit sent igarkvall, och akte runt och irrade efter huset ett tag. Nar vi hittade det kom Peter ut och halsade glatt pa oss. Efter det gick vi in och halsade pa familjen och deras vanner. Nar Jutta fragade om vi ville ha nagot att dricka somnade vi nastan sa vi fick ga och lagga oss. Somnade nog direkt, jag kan inte nes komma ihag att jag vande mig om och tankte "jag ar i USA", men annat var det pa morgonen, direkt nar jag vaknade tamkte jag det. Och vet ni vad jag fick till frukost idag?

VAFFLOR MED NUTELLA PA, HAHA!
Hur amerikanskt ar inte det? Och dom bor sa otroligt fint ocksa! Alksar det! Visar kort nar jag kommer hem. 

Idag var vi iaf och badade pa Jalahma beach, hur kallt i vattnet som helst! Assa det ar typ jattevarmt i luften och sant har, men nar vi kande pa vattnet var det iskallt! Haha, och dom som bor har blev ocksa jatteforvanade men imorgon ska vi aka till en annan strand dar det ska vara varmare ;) 
Pa tranden var det ocksa hur stora vagor som helst! Och dom hade en massa "sma surfingbrador", sa man paddlade ut i det kalla vattnet och vantade tills man hade varldens vag framfor sig, vande sig om mot stranden och bara gled in mot stranden, sa himmla kul!! :D Men efter ett tag paddlade jag for langt ut och skule forsoka med varsta stora vagen, men precis nar jag inte kunde agnra mig insag jag att jag inte skulle klara det. Sa nar vagen kom trycktes jag ner under vattnet och fick bradan framfor mig som fortsatte att trycka ner mig. sen tog varsta strommen tag i mig sa att jag slungades fram och tillbaka i vattnet. Men tillslut lyckades jag trycka mig upp till ytan ioch hamta luft. Kande att det rackte med surfing for den gangen sa jag gick upp. Nar jag kom upp kande jag att det sved till vid hogra hoftbenet, sa jag tittar ner och ser att jag har fatt ett stort rivmarke dar. (egentligen ska man har pa sig en sorts "vattroja" eller vatdrakt nar man surfar for att skydda mot att branna sig, frysa och mot just rivsar) Det gor sa otroligt ont, men det ar ju ett minne iaf ;)

Imorgon ska vi anntagligen till en annan strand och gotta oss, sedan kanske vi drar vidare, far se :)
PUSS PA ER ALLA KARA!! 

familjen som vi bor hos ar avlagsna bekanta. Mamman och pappan hetter Jutta och Peter.
Barnen i aldersordning fran yngst heter, Nicholas, Christoffer, Stephanie och Alexander.

Med viss reservation for stavfel, jattaforvirrande for mig eftersom dom inte har svenska bokstaver har.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Orättvist. Det är allt jag säger. Orättvist.

2008-07-08 @ 23:26:43
Postat av: alice

KNSFLKASNFLKSANFKSNFKA!!!! JAG VILL OCKSÅ TILL LA!! :'( XD <3 gud va mysigt det låter. :D

2008-07-24 @ 16:35:44
URL: http://thepeacedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0