FYRKANTIGA ÖGON

Jag har spelat ett spel nu, i ca 1 timme faktist. Helt knäppt, det är sådär jobbigt att när man har spelat det ett tag och sedan tittar upp känner man sig alldeles fyrkantig i ögonen. Och när man känner sig fyrkantig så ska man inte sitta mer framför datorn så därför gick jag till Karin för att säga hejdå och lämna Renèes tröja. Men ändå så sitter man här igen, slår vad om att mina ögon kommer bli fyrkantiga vilket ögonblick som helst. Nu har jag lagt fram det mesta av kläderna, lite grejer i tvätten bara. Imorgon hade jag tänkt packa ner allt i väskan och fixa lite. Ska hämta Måns också så jag får gå upp tidigt, springer inte imorgon eftersom jag ändå bara behöver springa en gång till på hela sommarlovet så kan jag lika gärna springa den sissta gången efter USA. Men bara för att jag måste springa minst 40 km på sommarlovet betyder det ju inte att man inte får springa mer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0