HEMMA

Kom äntligen hem! Klockan är cirkus 1.00 och hela familjen är uppe och stojar, har jusst delat på den lilla mat som vi hittade i skafferiet, rostade mackor med marmelad och ost, mumms! Känns iaf underbart att vara hemma, men tyvärr varar ju inte det så länge. Imorgon har jag på mig att träffa kompisar m.m. Sedan på måndag drar vi till några kompisar på Hönö och på tisdag åker vi upp till landet för, sol, bad, vattenskidåkning, djävulsklippan och kanske några dagsutflykter med båtan. Hoppas att Anna och John är där så blir det roligare. Jag ska gå och försöka sova nu. Ha det bra och ifall du vill träffa mig innan jag är borta i ca 3 veckor, kan du ringa nu eller imorgon :)

bilder med min nya kamera kommer när tid ges

Kommentarer
Postat av: Gossip & Fashion

oj, mycket pågång ser jag :) men härligt låter det i alla fall.





(svar) tack för din kommentar! vad glad jag blir. jag kan faktiskt hålla med dig om mascaran nu efteråt, ville testa en ny funktion men det gick nog för långt tror jag :)

2008-07-27 @ 07:31:38
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0