GOOD DAY

HArlig dag idag, jag och Mans vaknade vid kanske 8-tiden, alla andra lag och sov sa vi satte oss i sangen och spelade kort och at godis. Sedan vid 9-tiden horde vi att alla borjade boka omkring i koket sa vi gar dit och hjalper till lite med frukosten. Till frukost idag blev det amerikanska pannkakor och lonnsirap, hur ackligt som helst!! Haha, men jag och Mans tog skitmycket socker pa sa att vi inte kande nagon smak, sa var det med den frukosten, haha xD Nar vi hade atit klart hamnade vi framfor TV:n dar Nicki (den yngste) sitter och tittar pa "sharkboy & lavagirl"(tror jag den heter iallafall) Sa den tittade vi pa da, skitdalig film, jattedaligt gjort ocksa. 

Men sedan borstade vi tanderna och det bestamdes att barnen skulle ga in till stan, en mysig liten dansk stad ar det som heter Solvang. Sa vi gick runt dar ett tag. Har faktist gjort nagra sma inkop idag. Forst kopte jag och Mans en fudgebit som vi delade pa. Efter det gick vi in i nagra sma affarer och jag kopte ett armband och ett halsband med ett jattestort peacemarke pa och turkost band, och sedan blev det glass. Jag tog 2 kulor som visade sig vara gigantiska! Blev helt matt pa dom sa vi at typ lunch vid 4.

Efter staden akte vi ner till en annan strand, mycket varmare vatten men tyvarr inte lika stora vagor. Men jag menar inte att vagorna var sma, det kom nagra riktigt stora ibland. Men det var en valdigt fin strand.

Nar vi kom hem akte foraldrarna till en vingard och vi barn roade oss vid poolen. 

Ni skulle se hur konstigt jag har brant mig idag! Ar typ helt illrod pa riggen, men inte vid ryggraden dar jag har ett vitt strack, haha! Tur att det inte bor nagon har som jag traffar regelbundet! Sedan har jag jattekonstig branna pa benen ocksa eftersom jag mest gatt runt i shorts. Men nu racker det. Ska ga och ata nu. 

Imorgon aker vi till UNIVERSAL STUDIOS!! Wohooo :D

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag måste se det halsbandet!

2008-07-08 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0