DISNEYLAND KVAR

HEJHEJ :D

Jag har det bast har, men det ar trakigt att vi bara har 2 natter kvar har. Men iaf sa tycker jag att vi har gjort det basta av varan tid. Har shoppat sa otroligt mycket, bland annat en kamera (idag) och hogtalare till iPoden :) Men tyvarr har jag lite brattom nu, nar vi har kommit hem ar det nastan raka vagen till landet for sol och bad, just det har kopt en bikini fran billabong ocksa, skitsnygg! Men imorgon aker vi iaf till Disneyland for en heldag dar. Pa torsdag lyfter inte varat flyg forrens vid typ 17 tiden sa da blir det nog lite bad pa Venice Baech.

Ha det gott var i varlden ni an befinner er!
///AGNES!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag en egen hemsida och en helt ny design/programmering av min blogg med nya funktioner! Nu är det äntligen klar :)



Kika gärna förbi och säg vad du tycker!

www.hannnah.se

2008-07-23 @ 07:00:35
URL: http://hannnah.se
Postat av: Evelihna

AA det har jag gjort :P TACK <3

Kram på dej <3

2008-07-23 @ 09:46:05
URL: http://evelihna.blogg.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0