TRIATHLON+MENSVÄRK=VG

Triathlon idag då, med min vanliga tur kommer såklart mensvärken när det är 2 minuter kvar till start och ingen ipren i sikte. Så jag fick köra med jätteont i magen, gick väl lite sådär. Efter att ha cyklat 8 kilometer var mina ben helt borta. Och när jag hade sprungit 3 kilometer så var hela kroppen typ helt konstig, och så sjuuukt ont i magen! Och då var det ganska skönt att slänga sig i det iskalla vattnet för att simma 200 meter. Klarade det på 52, jag är inte jättenöjd men ett tag var det inte ens säkert att jag skulle få VG så då blev jag ju glad när jag fick det. Känns ändå lite surt eftersom jag satsade på MVG, men när man tänker på mensverken och att jag bara har kört den sträckan en gång förrut så får jag väl vara nöjd. Ska träna mer till nästa år så blir det bättre :D 

Har duschat och ska snart gå upp och fixa till mig, sedan ska jag och Karin åka in till allum och fixa lite grejer, grillfest ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0