TACK FATIMA

Som ni ser så har det blivit lite förändring på bloggen, gillar det, mycket gladare!
Och den som satte fart på denna förändringen är Fatima, en helt underbar tjej som sa att hon ville hjälpa mig med en header. Visst är den hur snygg som helst? Så fantasifull och, jaa livlig :D
Älskar den tusen gånger om!

När jag hade fått headern så kändes det lite tråkigt med dom andra färgerna så jag ändrade dom, till det bättre hoppas jag ;)

_______________________________________________________________________________________________

Imorgon efter skolan åker jag, mamma och pappa ner till Skåne för att titta på fotovisningen och välja vilka kort vi vill ha, ska bli jättekul! Men vi kommer nog inte hem förän sent så det blir nog ingen bloggning imorgon, om jag inte hinner med någon efter skolan innan vi åker.

GLÖM INTE LÄSA FATIMAS BLOGG, HON ÄNDRAR DESIGN TYP VARJE VECKA! HÄFTIG ÄR HON ;)

Kommentarer
Postat av: Fatima

åh, men nu blir jag ju värsta generad! tack så mycket själv och vad kul att du gillade headern, gillar den minst lika mycket själv! :)

2008-08-31 @ 22:18:36
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0