NO TIME

Ledsen för att det inte har blivit så mycket bloggande på senaste tiden, men det händer ju mycket i skolan. Igår var jag på tonår med alla underbara personer, dom betyder verkligen jättemycket för mig, ALLA!

Ikväll ska jag och familjen iväg och se Arn på Bergakungen, jag har sett den första filmen och lyssnat på alla böcker, jag tycker absolut att filmen är bättre än böckerna ;)

Imorgon åker jag, dom andra tränarna och mina kära 00:or iväg på träningsläger. Deras första träningsläger! Hoppas vi får det kul! Så det blir väl inte mer bloggande förräns måndag kanske söndagkväll, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ida=)

Kommer sakna dig såå<<33

2008-08-29 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0