MIN IDA



Måste bara prata om en person som har en väldigt stor del av mitt liv. IDA! Jag träffade Ida för ungefär ett år sedan. Och det året som jag har känt henne har varit helt otroligt! Vi har skrattat tillsamans, vi har gråtit tillsamans, vi har sjungit tillsamans, vi har haft ont tillsamans. Vi har gjort väldigt mycket tillsamans, det är konstigt att man på ett år kan komma så nära en människa. Ida har hjälpt mig att stå för vem jag är, stå för att jag är kristen vad alla andra än säger. Ida är en sådan människa som bara sprider glädje omkring sig, alltid lika underbart glad.

Ida, du är min! <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tyvärr, Ida är redan upptagen.. hon är min. :P

2008-08-26 @ 22:06:37
URL: http://agnezs.blogg.se/
Postat av: Isabell

:)

2008-08-27 @ 07:39:42
Postat av: Ida<3<3<3

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-08-27 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0