LÄGRET!

HELT OTROLIGT ROOOLIGT LÄGER!!!

Har gjort bort mig så otroligt mycket när vi spelade upp en dans! Har träffat hur många nya roliga människor som helst! Har träffat så otroligt många gammla roliga kompisar igen! Har sovit sååå sjukt lite! Har varit på såå många underbara andakter! Har ätit världens äckligaste spagheti! Har spelat såpabandy med ett grymt dåligt lag! Har blivit jättearg på mattanten! Har gått en jättetrevlig promenad! Har skrattat så mycket att jag har ont i revbenen! Har slagit så mycket på låren att jag gråter så fort någon nuddar dom! Har lärt mig så många nördord av Martin! Har gjort bort mig totalt när jag visade "front,front,front, my baby, side, side..."!

MEEN ÄNDÅ HAR JAG HAFT DOM BÄSTA 5 DAGARNA!!!


Kommentarer
Postat av: Gossip & Fashion

(svar) jo absolut men jag har inte fått nått mejl än? inte vad jag ser just nu i alla fall. du kanske skickade fel, min msn är i alla fall: tjingeling[email protected]. två mellanslag alltså.

2008-08-17 @ 22:25:55
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: Gossip & Fashion

(svar) du skickar till fel adress ser det ut som? det är inte [email protected] utan tjingeling[email protected]. två understreck mellan tjingeling och 92. skrev fel här ovanför, blandade ihop mellanslag & understreck, haha! :( sorry. försök igen med TVÅ UNDERSTRECK.

2008-08-18 @ 13:17:05
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: Filip

Världens bästa promenad :D <33

2008-08-18 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0