Snart fest

Hejhej!

Japp nu är det snart fest. Vet inte riktigt hur jag ska ha håret. Tror att jag lockar det och sätter upp några längder med hårnålar.
Var precis på stan med mamma och moster. De va jättefest där! Aa, för RÖGLE då, som har gått upp till elitserien :) grattis säger jag till dom. Men jag köpte iaf ett par lila strumpbyxor som jag tänkt ha på mig idag :) Sedan köpte jag faktist konfakläder också. Vet inte om de va bra eller dåligt men dom var jättefina iaf. En vit ganska enkel men fin klänning från Åhlens. Bilder kommer anntagligen upp när jag kommer hem eller imorrn efter festen.

Nu kanske det är dags att börja göra sig iordning.


Kommentarer
Postat av: Ida<3

aooo... vill också köpa, men hittar inget!!

2008-04-13 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0