lite snack ;)

Japp, nu är det dags för lite prat. Känner att jag behöver prata av mig lite. Så idag vaknade jag 8.10 när klockan ringde. Sovmorgorn idag, skönt. I skolan väntar bild, matte och So. Anntagligen kommer vi inte ha matte eftersom det är melodifestivalen idag i skolan.

Men iaf igår på matchen, kanske ni undrar hur det gick? Joo, det blev 0-0. Lite tråkigt men vi spelade jättebra och vi va mycket bättre än dom. Vi var vid deras ål nästan hela tiden men kunde bara inte få in ett mål. Så 1-0 hade varit mer rättvist. Men det är så det är. Dom spelade fult. Ja rent va sagt fult. Jag vet inte om dom menade att göra det men det blir ju så när dom hoppar in i en med dobbarna före. Har jätteont i kroppen efter igår :S fick värsta rivmärket på benet efter typ 3 doppar som kom flygande i kanonfart. Sedan stämplade en ''stor'' tjej mig på foten och där har jag typ ett blåmärke, blev knuffad ner i gruset på det andra benet så det är inte heller så skönt. Men andra ord så kommer jag att ha svårt att gå idag. jag tycker iaf att vi spelade bra.

Nu måste jag gå till skolan, förlåt för alla stavfel men har inte tid att rätta dom.

//// LOOOOVE AGNES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0