Ledsen

Hejhej, igår var det match mot Torslanda och dom vann med 2-0. Vi hade inte världens bästa uppställning eftersom många var sjuka så många fick spela på possitioner som dom inte gillar.  Men iaf, orkar inte prata om det. Måns har varit så jättesöt att låna ut sin kamera till mig, så den kan jag ta med till lägret, därför blir det också ingen dagens eftersom jag är rädd att glömma kameran om jag plockar fram den ur packningen.

Jag har bestämt mig för att inte skriva om känslor i bloggen, och tur är väl det för annars skulle detta bli ett väldigt känslosamt inlägg. Nee, borde nog gå upp och packa nu, känner inte alls för att skriva. Är jättedeppig. Detta är nog det sista inlägget inlägget innan jag åker, synd bara att jag är så ledsen när jag skriver det. Men nu får ha det bra så får vi se om jag orkar skriva ett inlägg när jag kommer hem på söndag.

Kommentarer
Postat av: Pillan

VArför är du ledsen? DU ÄR JU MIN LILLA SOLSTRÅLE!! XD
pöss på dig

2008-05-02 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0