kommentarer

what´s up people? vad hände med alla underbara kommentarer? det är inte förbjudet att kommentera! kom igen nu! vet ni hur glad jag blir när jag tittar in på bloggen och ser att DU har skrivit en kommentar. Det behöver inte vara något stort kanske bara ett HEJ! men du måste förstå att det förgyller min dag :)

( om du inte vet hur du ska kommentera så är det i det längst ner i örnet på inlägget. klicka bara på länken där det står kommentera, så kommer du in på en länk där du skriver vad du vill säga, sedan trycker du på "skicka kommentar" , sedan ska du bara bekräfta genom att skriva bokstäverna du ser, Oj, va krångligt det låter när jag skriver det så, men oroa dig inte du klarar det ;))

Kommentarer
Postat av: Ewie

då lämnar jag en kommentar :P haha

2008-04-28 @ 17:07:41
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Ewie

sv: äsch jag går på högskolan och de flesta är typ rätt gamla här :) så hari nte det problemet ^^ dessutom ska jag utomlands i sommar.. och då är det inte lika stor risk att alla går runt i samma =)

2008-04-28 @ 18:13:28
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: mischa

Jaså, då blir det en kommentar till för min del (;
Jag ska försöka att kommentera så mycket det går, och så mkt jag hinner. Men agnes du kan ju svara på kommentarerna genom en kommentar , då ser dt ut som om de är fler kommentarer plus att det är lättare att gå in och kolla dina svar än att skicka dom via tex. msn ;)

2008-04-28 @ 21:13:40
URL: http://gbgmischa.blogg.se
Postat av: Ida<3

Hej!

2008-04-29 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0