ingen dagens idag.

Nej, ni hörde rätt. Ingen dagens idag, tog nämligen på mig andra kläder när jag kom hem och glömde fota dom andra. Men jag kan berätta att jag hade på mig mina underbara jeans från Acne, Ett svart boxarlinne från lager 157 och en röd palestinasjal som jag fick i födelsedagspresent. Helt Ok dag i skolan idag. Började 8.40 och slutade 15.15. På idrotten körde vi brännboll. Jag gjorde frivarv!! :D Haha, jag sprang inte först för jag var inte säker på att skottet gälldes, men de gjorde de. Sedan stannade jag vis nästa kona eftersom dom hade kastat bollen till bränare. Men då tappade han den. Så sprang jag till nästa. Och då va brännaren påväg efter bollen som var utanför planen. Haha, så då sprang jag till den sissta ;)
Efter skolan var jag med Karin och Renée och återvände till förra sommaren, satt på studsmattan och solade och sådant som vi gjorde i sommras. Jättemysigt :)
Nu ska jag äta räksoppa och sedan ska jag ta hand lite om mig själv, noppa ögonbrynen, sätta på avslapningsmask, läsa m.m.

/// LOVE AGNES
(kan inte använda bilden eftersom bakrunden är rosa och vet inte hur man ändrar den färgen, någon som vet?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0