hejhej :)

Nu är kl. 18.35 och gästerna kommer nog om ungefär en timme. Har varit och handlat mat, godis, chips m.m. Och tårtan blev jättebra! Flarntårta, mumms! Kanske kommer baka krabbelurer också lite senare om vi orkar det också. Har laddat upp med 4 soda stream i olika smaker! Vi ska göra pizza när dom kommer! Hemgjord pizza är den bästa ;) Tror att jag äntligen har bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Men vad det blir får ni veta ikväll/inatt/imorrn. Hyrde också filmen Hairspray. Verkar vara en glad film :) Sedan kommer dom också kanske ta med sig någon film :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack så mycket för tipset, ska kolla på linnena någon gång nästa vecka.

2008-04-19 @ 14:26:31
URL: http://agnezs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0