festen (dagens)

image129
image130

Festen blev jättebra :D Hade på mig:
Vitt linne från lager 157
Vitt (långt) linne från Åhléns
Lila strumpbyxor från Lindex
Svart sidenband
(fick en palastinasjal av karin ock renée som jag tog på mig sedan.)

Iaf så blev festen jättebra! Nu har alla åkt hem, idag har vi varit ute o SOMMAR(!) vädret! Asså shiit va varmt det är ute :D Jättetrevligt har fått lite fräknar :) Igår tittade vi på, hairspray, goodbye Lenin och Grease 2. jag gillade hairsprey, den var inte som jag hade trott men helt Ok. Goodbye Lenin va jättesorglig!! Så hemsk! Eller jag tyckte det iaf, typ ingen annan :P Och grease 2 var ju som vanligt bra. Jag tycker det har varit trevligt! Jusst det. jag fick:
röda Wayfarers, (ska kanske byta dom till svarta)
bodylotion,
tvål,
avslappningsmask,
massa badsaker av; Ida, Emma och Linnèa! Tack så jättemycket!!
och av karin och renée fick jag då en röd palestinasjal. TACKTACK :D
(har tagit över 200 bilder igår/inatt/idag :D Jättekul :D)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Visst kan jag götra en.. skicka bara lite bilder, och vilka färger du vill ha och lite sådant..

2008-04-19 @ 18:19:54
URL: http://agnezs.blogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej där!
Vit kan du antingen skriva som white eller som #FFFFFF

2008-04-19 @ 18:23:50
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0