dagens

Joo, jag vet, inte jättebra kvalitet på bilden men jag hinner faktist inte bättre, måste packa! Men iaf så var detta en bra dag faktist. Eller liksom, som skoldagar är ;) Men när jag gick hem från skolan kände jag mig "helcool" när jag hade kavlat upp jackan för ett mer "slappt" inntryck, lysnade på Hero - Bonnie Tyler, och hade håret blåsande i vinden, varmt var det också :) 
När jag tänker på hur skönt det är ute skulle jag vilja lägga en tanka till Ida som ligger hemma med feber :S Stackarn, hoppas hon blir frisk till lägret, också en tanke till Pierre som tydligen också är sjuk, hoppas att han också blir frisk till lägret :S

Men till vad jag har på mig idag :
svart linne & t-shirt från H&M
jackan från Altitude (uppkavlade armar)
jeans från JC
väska från Adidas
     och
armband som det står AGNES, gjorde klart idag i slöjden


  image145


(jusst det, Mischa skrev en kommentar om att hon tyckte att ja kunde svara på kommentarerna genom att lägga in en egen kommentar, vad tycker DU? Blir det inte lite rörigt då?)

Kommentarer
Postat av: mischa

Armbandet blev skit nice! Du borde vara nöjd! :)

2008-04-29 @ 15:10:11
URL: http://gbgmischa.blogg.se
Postat av: Ida<3

Vad du är gullig!!

2008-04-29 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0