dagens

image133

Hejhej :)
Idag hade jag på mig:
Tröja från H&M
Linne från H&M
Jeans från JC (uppvikta)

Idag på NO:n åkte vi in till stan och såg på en gasshow :D Den va ganska bra :) Sedan så slapp vi slöjden eftersom vår lärare hade såagt åt våra slöjdlärare att vi inte skulle komma. Då fick vi en timma rast, sedan var de franska, sedan va de LUNCH-rast och sisst engelska :)

Efter skolan gick jag och Karin hem till mig och pluggade på franskan. Vi åt och pratade, studsade lite också ;) Sedan vid 6-tiden kom Ida och Emma och vi ''gick'' t och sprang. Nu sitter jag här och ska snart se på Uglu Betty, Hey, my day is saved ;)

///LOOOVE AGNES

Kommentarer
Postat av: Pillan

Heej, sa ju att jag skulle kommentera, så här är jag. Ugly Betty äger allt! (Nee..föressten, Desperate Housewifes är bättre:P)

2008-04-22 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0